Tillbaka i Sverige -igen! dags att packa -igen!

Jag har nu varit uppe i ca 26 timmar och i detta läge gör jag allt som står i min makt för att hålla mig vaken tills klockan blir tillräckligt mycket för att jag ska kunna få gå och lägga mig.. därför tänkte jag ladfda upp de sista bilderna fårn min underbara resa!
Summan av kardemummam vi har gjort:
Kört highway 1 med pebble beach och santa barbara 
Sett hela LA, disneyland, universalstudios och hollywood
Levt livet i Las Vegas, nyår helt fantastiskt
solat i miami, med varmt vatten, sololja och solbränna
Vart på karibien kryssning, snorkling i key west, dykt i mexico, softat på en all inclusive kryssning med 3-rätters varje dag
Miami, ännu mera sol och bad, shopping och god mat på fina restauranger :)

i bilder:
                     

Så detta var den resan.. helt fantastiskt kul har jag haft och jag skulle göra om den 100 ggr om :)
hoppas ni gillat mina bilder :) fler lär komma på facebook!

tack så länge!
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0