Mamma och pappa jag lever och har halsa..

Ja, eftersom internet pa denna kryssning kostar ungefar 1 dollar per minut sa kommer har en kort update, mest for mammas skull sa hon inte behover oroa sig sa mkt!
Nu ar vi nagonstans utanfor key west, vi kom hit i morses och har nu redan akt harifran! Men vi fick lov att vara i land i ca 4 timmar och de spenderade vi givetvis till havs! Idag har vi snorklat over varldens tredje storsta korallrev! Och det var hur fint som helst, pa vissa stallen var det sa nara att man kunde nudda det, fast det var ju givetvis strick forbjudet da det hade dodat hela korallrevet men anda, man kunde om man ville javlas! :)
Nu kor vi mot Mexico och Conzumel (kolla kartan mamma det ar knappt mexico alls! sa du behover itne oroa dig for alla krig som haller pa! :) Iaf, i Consumel ska vi dyka!!! yes antligen ska vi dyka och det ska bli hur kul som helst!
Efter det bar vi av tillbaka till Miami igen och dar ska vi bara chilla, vi kommer bara ha ca 2.5 dagar eftersom jag reser tidigt den 10e men det ska bli sa skont med riktig semester (sola o bada alltsaa)..
Forovrigt vill jag aven tillagga att all inclusive ar en drom! Mat nar man vill och vad man vill ;) dock ingar inte dricka men tur ar nog det for om jag kanner mina resekamrater ratt sa hade de gatt runt smalulliga hela resan annars! :)
Jag tror detta var allt for nu, en narmare update kommer nar jag har tid och det inte ar snordyrt! :)

ps. min mobil funkar inte har nere, ingen tackning!
puss sa lange!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0