Sverige - suprise!

Jag och min kära far hade kokat ihop en plan, en plan större än alla andra planer ihop! Jag skulle komma hem 4 dagar tidigare utan att säga något till mamma och överraska henne! Det gick bra kan man säga, mamma blev mycket överraskad, synd att jag inte hade kameran redo för hennes min var totalt oslagbar! Men nu är jag tillbaka i Sverige i alla fall och avnjuter några trevliga dagar i glada vänners sällskap och med god mat och givetvis familjen! Dock så varar ju inte min hemvistelse speciellt länge, på söndag ger jag mig ut på nya äventyr igen! då blir det KALIFORNIEN Baby för hela slanten med vännerna Sofia, Kristian och Johan! Tillsammans ska vi bila igenom Kaliforien för att sedan ta oss till Las Vegas och sedna sluta på en kryssning från Miami till Mexico! :) ska bli underbart kul! Så nu kommer bloggen ändra design lite för att få följa med mig på nästa resa! Så fortsätt gärna följa med mig även där :)

På återseende och tack för denna tiden!

Kommentarer
Postat av: ebba

elin, ta inte detta fel jag vill bara att du ska veta.

i din banner överst på sidan har du skrivit jurney. men det heter journey. bara så du vet...du kanske inte ville ha en felskriving där.

kul med usa nu du! ha det finfint så ses vi till våren sen, KRAM =)

2010-12-17 @ 05:14:48
URL: http://ebbabythe40thparallel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0