Grand Canyon!!

eller inte..
Nej det blev inget Grand Canyon denna gången heller, fast nu är jag riktigt sur! Klockan 05.40 ringde vår klocka i morses för att vi skulle hinna med bussen 06.20! 06.15 stod vi utanför och väntade, en halvtimme senare så ringde vi och undrade vart fan de höll hus, svaret var "vi har ställt in dagens tur eftersom de renoverar vägen" WHAT?!!! men det är inte mkt att säga utan vi fick snällt gå tillbaka till bingen och sova lite mera.. men det var tråkigt som fasen..
fast på andra sidan så kan man se det positiva att jag nu har tid att lägga upp lite bilder! :)


Mot Las Vegas!!

En fulländad roadtrip med svenskt godis! :)

det är öken..

Spexigt..


så från det jag inte laddade upp i LA, disneyland, universal studios och sedan lite mer Las Vegas


Disneyland var coolt! Sista bilden visar hur de andra såg ut efter ett åk i ngt som liknade flomride (jag var helt torr!!) haha

Universal studios var också mega häöftigt.. huset ni ser är med i inspelningarna av desperate housewifes.. och nu kan jag allt om hur man fuskar med film :)


Ett slott, frihetsgudinnan och Venedig inomhus i ett hotell, Las Vegas slutar aldig att förvåna! Vi lyckades till och med gå vilse inne i ett hotell för att det var så stort! Detta är en galen stad, och nu ska jag ut dit igen!! :)

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: mamma

Synd att ni inte kom i väg, men nu har du en anledning att åka dit igen du vet. Vi har köpt en ny dator så vi håller på att installera skype på den jag lägger en kommentar här när vi har fått in det. Ha det så gott så önskar vi er ett gott slut och ett gott nytt år. Puss från mamma och pappa

2010-12-31 @ 09:18:52
Postat av: mamma

Mitt skypenamn är Berit.Karlsson24, ha det gott

2010-12-31 @ 13:56:04
Postat av: mamma

Mitt skypenamn är Berit.Karlsson24, ha det gott

2010-12-31 @ 13:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0