framme och iväg!

Yes jag kom iväg.. min resa till San Fransisco tog mig ungefär 26 timmar men sen så jäklar var jag här.. och nu är vi ju på väg igen! skulle ha haft tre dagar i San Fransisco innan avfärd men det blev en natt.. som spenderades jetlagad och utan sömn.. men men!
Nu har vi i alla fall påbörjat vår resa och är nu i Santa Barbra på väg på LA.. i morgon beräknar vi komma fram till Los Angeles och besöka nästa stad, dock ingen ny men ändå..

Internet och sånt är ju lite oklart nu framöver men jag uppdaterar när jag kan :)

Så till mamma och pappa! Jag lever, jag mår bra och jag är på väg! :) jag smsar är jag har något mer konkret att säga.. :)


Kommentarer
Postat av: Viktor

Kul att du kom iväg, såg på att det krånglat.

Ha en grym resa nu, är riktigt avundsjuk på era resplaner, låter ju helt fantastiskt.

God jul och hälsa de andra.

2010-12-23 @ 12:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0