det lönar sig att vara svensk..

Ja verkligen, idag på vår entreprenörsskaps lektion så frågar vår lärare "how many Swedish people do we have here?", jag och Sanna sträcker stolt upp våra händer, aningen undrande dock.. han forsätter sedan med "jag städa min lägenhet igår och hittade då dessa" så håller han upp två 100 lappar (gamla dock), sedan förtsätter han "och jag har ingen användning för dem så här får ni, köp er en öl eller något när ni kommer hem!" så ger han dem till oss.. alla andra blev aningen avundsjuka kan man ju säga, speciellt när vi sa att de motsvara ungefär 10 euro! hehe! så nu vet ni, det lönar sig att vara svensk! 

förresten det var de gamla hundralapparna, någon som vet om de fortfarande går att handla för?!  


Kommentarer
Postat av: mamma

Du kan vara lugn den funkar.

2010-12-03 @ 19:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0