Dagens uppdate..

Ja så de andra stack precis till gymmet, jag som har vart över-trött hela eftermiddagen med en pik här nyss då jag bara skrattade åt allt och alla bestämmde mig för att det nog var bäst för oss alla om jag valde att inte följa med.. hallå träna på semster?!!!
Iaf, idag har vi vart i Hollywood och kollat runt, vi gick givetvis på walk of fame, kollade hand- och fotavtrycken och sedan körde "kändis-hus turen" en väldigt underlig tur då man åker runt och kollar på kändisars hus, eller ja deras portar.. husen är ju helt gömda så.. Sedan började vi leta efter hollywood skylten, alltså en närmare bild av den, det tog lite tid (åter igen pga att vi inte har ngn gps) men efter ngn timme så kom vi fram, tror killarna hade förväntat sig en mkt närmare look där man fick röra den eller nått men så fungerar det ju inte!

Tänkte lägga ut lite bilder här så ni ser att jag lever :)


Johan och sofia vid vår ford som vi brummar runt i :)

Jag och sofia på Venice beach!

Ett hopp i solnedgången i Santa Monica!

Jullunch?! köttbullar, lax och ägg?? IKEA levererar! :)

God jul.. julmiddag på hotellet, följdes av vin på hotellrummet och nattabad i den uppvärmda utomhus poolen! :)
Spelade även mitt nya spel, "lingon, lådvin och långkalsonger" och det visade sig att jag (?) är den som är minst Svensk av vår kvartett..

Hollywood walk of fame.. absolut vodka ??

Kalle Anka, han har stora fötter han! :)

Nu ska jag duscha innan de andra kommer tillbaka och för väsen..
jag uppdaterar igen så fort jag kan :)

Tjing så länge!



Kommentarer
Postat av: mamma

Hej, det är som när du var liten övertrött kallas det, glöm inte bort att sova. Det verkar som ni har fint väder iaf. Här snöar det som vanligt. Kör försiktigt och hälsa dom andra. Mammi

2010-12-26 @ 11:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0